Ett projekt helt rätt i tiden?

För ett par dagar sedan träffade vi en bekant till mina föräldrar som har köpt ett stort hus som hon ska renovera. Vi började prata om hur mycket saker som man samlar på sig och som flyttas med från boende till boende. Hon berättade att hon flyttat omkring fjorton gånger under mindre än 20 år och under den tiden samlat på sig en massa saker som hon skulle behöva gå igenom och rensa bland, och att hon inte kunde förstå varför hon sparat på en del av det.

Det fick mig att bli ännu mer övertygad om att det här projektet är helt rätt i tiden! Om en vecka kommer jag att börja lägga upp nya blocketannonser och Traderaauktioner. En del av dem kommer jag säkert att dela med mig av här, så håll utkik!

Leave a Reply

